Pentru Produsele Livrate prin Curier sau Ridicate din Magazin:
(Dreptul de returnare in 14 zile calendaristice se adreseaza in mod explicit consumatorilor Persoane Fizice)

Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului,
returnarea contravalorii acestuia sau upgrade catre un alt model.

  • Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. 
  • Legea care reglementeaza dreptul de retragere (OUG 34/2014) poate fi accesata AICI.
  • Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa completati Formularul de Returnare.
  • Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

Conditii Generale de Returnare:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie sa fie in cutia originala, nedeteriorata, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, CD de instalare, manuale, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii. 
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.

Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme notabile de uzura sau daca numarul de declansari depaseste cu 100 fata de cele cu care aparatul a fost vandut. 
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la starea initiala sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat. De asemenea, r
uperea sigiliilor producatorului sau deteriorarea ambalajelor interioare pot duce la aplicarea unui comision de readucere la starea initiala, conform OUG 34/2014.

*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare, in campul OBSERVATII. 
Nu se vor percepe comisioane bancare pentru returnarea contravalorii produselor.

 

La retragere, va fi rambursata valoarea integrala a contractului la distanta (factura fiscala), cu exceptia costurilor de livrare asociate livrarii produselor comandate.


Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat CamereDigitale, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.

 


• Cum returnez un produs ?
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi urmatorii pasi:

1. Completezi Formularul de Returnare .
2. Impacheteza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
3. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
4. Poti preda personal produsul la magazinul CamereDigitale sau il poti expedia prin curier la urmatoarea adresa: Bd. Basarabia 76A, Sector 2, Bucuresti
5. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, CamereDigitale nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

** Produsele expediate pentru Garantie vor fi insotite, in mod obligatoriu, de o copie a Facturii Fiscale si a Certificatului de Garantie, precum si o nota detaliata a problemelor intampinate.
** Transportul pentru coletele trimise catre Garantie vor fi achitate la Expeditor. Expedierea se va face fara Ramburs.


Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata,
daca in momentul inscrierii cererii de returnare completezi contul bancar in campul OBSERVATII.
Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.





 



Incepand din data de 9 Ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum.
Platforma SOL este conceputa ca un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana si functioneaza ca un punct de intrare unic pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online.


Platforma de Solutionare On-Line a Litigiilor poate fi accesata aici: 

Platforma SOL



Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la:
Telefon - 0748.164.726 / 0748.164.727
eMail: contact @ cameredigitale.ro



 



Produse care se pot Returna doar Sigilate :

-          Licente; 
-          Consumabile;
-          Produse ambalate in blistere;
-          Produse care reprezinta o comanda speciala (a clientului)
-          Produse care contin licente OEM activate sau preinstalate;
-          Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare ;
-          Produse de tip smartphone sau tablete;
-          Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate;
 
Produsele Desigilate se pot Returna in Urmatoarele Conditii :

-          Nu fac parte din categoria de produse care se pot returna doar sigilate - vezi pct. 1 mai sus;
-          Au ambalajul original complet si nedeteriorat ;
-          Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete si sigilate;
 
Produse Nereturnabile :

-          Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice
-          Produse achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice
-          Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare
-          Produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat
-          Produse vandute la preturi speciale
-          Servicii (instalare, transport contra cost, etc)
-          Produsele  pentru care clientul solicita proba in magazin nu fac obiectul programului retur in 14 zile calendaristice.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefonele 0748.164.726 / 0748.164.727 in timpul orelor de program.

Va multumim !